Перша молодша група № 1 «Соняшник»

           (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ДИТИНА»)

ПОНЕДІЛОК

1.  «Музичний калейдоскоп»

2.  Інтегроване заняття з розділів «Дитина у природному довкіллі» та  «Мовлення дитини»

 ( «Літературна скринька» )  

ВІВТОРОК

1 “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” 

2 Інтегроване заняття з розділів «Мовлення дитини»  та   «Дитина в соціумі»  

ІІ п.д. “Конструювання”

             Розваги (муз)

СЕРЕДА

1. Інтегроване заняття з розділів  “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” 

та  «Образотворча майстерня» (ліплення)

2.  «Фізична культура» 

ЧЕТВЕР

1. «Музичний калейдоскоп» 

2.  «Образотворча майстерня» (аплікація)

ІІ п.д. Розваги (вихователь, інструктор з фізкультури)

П’ЯТНИЦЯ

1. «Фізична культура» 

2. «Образотворча майстерня” (малювання)


                               Перша молодша група № 2 "Калинка"

            (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ДИТИНА»)

ПОНЕДІЛОК

1. Інтегроване заняття з розділів «Дитина у природному довкіллі» та  «Мовлення дитини» ( «Літературна скринька» ) 

2. «Музичний калейдоскоп»

ВІВТОРОК

1. “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” 

2. Інтегроване заняття з розділів «Мовлення дитини»  та   «Дитина в соціумі»  

ІІ п.д. “Конструювання”

Розваги (муз)

СЕРЕДА

1. Інтегроване заняття з розділів  “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” 

та  «Образотворча майстерня» (ліплення)

2.  «Фізична культура» 

ЧЕТВЕР

1. «Образотворча майстерня» (аплікація)

2.  «Музичний калейдоскоп» 

ІІ п.д. Розваги (вихователь, інструктор з фізкультури)

П’ЯТНИЦЯ

1. «Образотворча майстерня” (малювання)

2.  «Фізична культура» 


                                       Друга молодша група «Барвінок»

                        (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ДИТИНА»)

ПОНЕДІЛОК

1 Інтегроване заняття з розділів «Дитина у природному довкіллі» / освіта сталого розвитку та  «Образотворча майстерня» (ліплення) 

2. «Фізична культура»

ІІ п. д. - СХД

 

ВІВТОРОК

1. «Музичний калейдоскоп»

2. “Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі” 

ІІ п.д. “Конструювання”

СЕРЕДА

1. «Фізична культура»

2. Інтегроване заняття з розділів «Мовлення дитини», «Дитина в соціумі» “Образотворча майстерня ” (аплікація)

ІІ п.д. театральна мозаїка

ЧЕТВЕР

1. Інтегроване заняття з розділів «Дитина в соціумі»  та «Мовлення дитини»

2. «Фізична культура»

Пішохідний перехід

ІІ п.д. Розваги

П’ЯТНИЦЯ

1. «Музичний калейдоскоп»

2. Інтегроване заняття з розділів “Мовлення дитини ” і “Образотворча майстерня” (малювання) 

ІІ п.д. Господарсько-побутова праця


                                          Середня група «Пролісок»

                (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ДИТИНА»)

ПОНЕДІЛОК

1. «Фізична культура»

2. Інтегроване заняття з розділів «Дитина в природному довкіллі» / освіта сталого розвитку та  «Образотворча майстерня» (ліплення)

ІІ п.д. самостійна художня діяльність

ВІВТОРОК

1. Інтегроване заняття з розділів  «Мовлення дитини», «Дитина в соціумі»«Образотворча майстерня»

(аплікація) 

2. «Музичний калейдоскоп»

ІІ п.д. театральна мозаїка

СЕРЕДА

1. «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі»

2. « Фізична культура»

ІІ п.д. конструювання, ручна праця

ЧЕТВЕР

1. «Фізична культура»

2. Інтегроване заняття з розділів «Дитина в соціумі» та  «Мовлення дитини»

ІІ п.д. розваги

П’ЯТНИЦЯ

1. Інтегроване заняття з розділів “Мовлення дитини» та  «Чарівні фарби та талановиті пальчики» (малювання) 

2. «Музичний калейдоскоп» 

ІІ п.д. Господарсько-побутова праця


                                        Старша №1  «Чорнобривчик»

         (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»)

ПОНЕДІЛОК

1. Інтегроване заняття з розділів «У світі природи» та “Мовленнєвий розвиток” / освіта сталого розвитку

2. «Образотворча діяльність» (ліплення)

3.  «Фізичний розвиток»

 ІІ п.д. самостійна художня діяльність

ВІВТОРОК

1. Логіко-математичний розвиток 

2. Інтегроване заняття з розділів «Мовленнєвий розвиток» «Образотворча діяльність» (аплікація/конструювання) 

3. Музична  діяльність

Пішохідний перехід

ІІ п.д. ручна праця, розваги

СЕРЕДА

1. Мовленнєвий розвиток (Навчання елементів  грамоти)

2. “ Фізичний розвиток” (частково), «У світі предметів, людей»

3.   Фізичний розвиток

   ІІ п.д. Художньо-естетичний розвиток  театралізована діяльність/Художньо-мовленнєвий розвиток

ЧЕТВЕР

1. Логіко-математичний розвиток 

2. “ Фізичний розвиток ” (частково), «У світі предметів, людей»  

3.  Музична діяльність

ІІ п.д. розваги

П’ЯТНИЦЯ

1. Інтегроване заняття з розділів “ Фізичний розвиток” (частково), «У світі предметів, людей»  та «У світі  природи»  

2. Образотворча діяльність (малювання)  

3. Фізичний розвиток

ІІ п.д. господарсько-побутова праця


                                                Старша №2 «Дзвіночок»

             (НАЗВИ ЗАНЯТЬ ВІДПОВІДНО ДО НАЗВ РОЗДІЛІВ ПРОГРАМИ «ВПЕВНЕНИЙ СТАРТ»)

ПОНЕДІЛОК

1. Інтегроване заняття з розділів “Фізичний розвиток ” (частково), «У світі предметів, людей»  та “Мовленнєвий розвиток”  / освіта сталого розвитку

2.  «Образотворча діяльність» (ліплення)

3. Фізичний розвиток

 ІІ п.д. самостійна художня діяльність

ВІВТОРОК

1. Мовленнєвий розвиток (Навчання елементів грамоти)

2.  «Образотворча діяльність» (аплікація/ конструювання) 

3. Музична діяльність

Пішохідний перехід

ІІ п.д. ручна праця, розваги

СЕРЕДА

1. Логіко-математичний розвиток 

2. Інтегроване заняття з розділів «Мовленнєвий розвиток»  та «У світі природи» 

3. Фізичний розвиток

  ІІ п.д. Художньо-естетичний розвиток  театралізована діяльність/Художньо-мовленнєвий розвиток

ЧЕТВЕР

1. Логіко-математичний розвиток 

2. “Фізичний розвиток” (частково), «У світі предметів, людей »

3. Музична діяльність

 ІІ п.д. розваги

П’ЯТНИЦЯ

1. Інтегроване заняття з розділів “Фізичний розвиток” (частково), «У світі предметів, людей»  та «У світі  природи»  

2. Фізичний розвиток 

3.  Образотворча діяльність (малювання)

ІІ п.д. господарсько-побутова праця